donderdag 1 juli 2021

 

Niet te hachelen…

 

Zowel Roger als ik hebben een nasty eigenschap, die zowel voor anderen als voor onszelf lastig kan zijn. We streven naar perfectie, allebei op onze eigen manier. 

Omdat we alles goed op orde willen hebben kan een zakelijk negatief commentaar ons dan ook helemaal uit het lood slaan. Ergens niet goed in zijn is niet leuk!

Ons Domaine scoort overal een 9, 4 of meer, daar werken we hard voor en daar zijn we  trots op!

Maar, niemand is onfeilbaar.

In ons welkomstboekje staat de volgende tekst…

Ondanks onze zorg is het mogelijk dat u een klacht of suggestie heeft. Gelieve deze tijdig aan ons door te geven zodat wij onze kwaliteit kunnen behouden en/ of verbeteren. Wij willen graag perfect zijn, maar we zijn het niet! Jullie suggesties/ klachten helpen ons het aanbod te verbeteren.

 

Tja en als we het dan zelf schrijven moeten we er ook maar naar handelen.

Nou zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig waar we dan niet goed in zijn . Ik hoor het je denken, wat zou het zijn waar ze helemaal de mist in gaan?

Ok, daar kom ‘ie! Nou, we scoren niet helemaal (lees helemaal niet) lekker op onze koffie..

 

Vanuit verschillende kanten hebben we al eens gehoord dat onze koffie niet zo lekker is. Mijn schoonmoeder zegt het (tot mijn grote irritatie) ieder bezoek aan ons, mijn schoonbroer neem zijn eigen cupjes mee (hmm) en ook hebben  sommige gasten hebben het ons al eens verteld.

Bij booking,com scoren we, ik durf het bijna niet te zeggen, een 4 voor onze koffie (terwijl ons verder gemiddelde een 9,4 is!  (oepsie!)

Maar de druppel die de emmer deed overlopen was toen we  tijdens onze wijnreis van (hoe kan het anders) de rasechte Amsterdamse Sylvia het ongepeperde  commentaar kregen:

“We vinden het hier zo fantastisch, zo mooi, het eten is echt geweldig, maar sorry ; ; je koffie is niet te hachelen.”

 

Moest er ook wel heel hard om lachen maar besloot wel dat actie vereist was.

 

Wat hebben we gedaan:

·        De grote profi filterkoffie wordt verkocht op de franse  marktplaats en in de plaats daarvan hebben we een goede bonenmachine gekocht. Zo kan iedereen bij het ontbijt een ‘lekkere’ kop koffie maken.

·        Na de table ‘dhote serveren we geen koffie en thee meer standaard maar kan iedereen die dit wil een (lekker) kopje koffie/ thee bestellen.

 

Met dank aan Sylvia ( en mijn schoonmoeder) 😊

1 opmerking:

  1. Wie deze getuigenis vandaag leest, zou het samen met mij en mijn familie moeten vieren, want het begon allemaal als een grap, voor sommige mensen zeiden ze dat het onmogelijk was. Mijn naam is Otto Rosier en ik kom uit Zwijndrecht, Nederland. maar ik verhuis met mijn vrouw naar Chicago, VS. Ik ben gelukkig getrouwd met twee kinderen en een lieve vrouw. Er is iets vreselijks gebeurd met mijn familie, toen ik mijn baan verloor en mijn vrouw mijn huis verliet omdat ik niet goed voor mezelf en de familiebehoeften kon zorgen. van haar en mijn kinderen op dat moment. Het lukte me negen jaar, geen vrouw die me steunde om goed voor de kinderen te zorgen. ik probeer een testbericht naar mijn vrouw te sturen, maar ze blokkeert me om met haar te praten ik probeer met haar vriend en haar familieleden te praten, maar weet nog steeds dat iemand me kan helpen en ik heb later een aanvraag ingediend bij zoveel bedrijven, maar toch deden ze dat bel me niet, totdat er een trouwe dag kwam die ik nooit in mijn leven zal vergeten. toen ik een oude vriend van me ontmoette aan wie ik al mijn moeilijkheden uitlegde en hij vertelde me over een geweldige man die hem hielp een goede baan te coca cola bedrijf en hij vertelde me dat hij een spreukgebruiker is, maar ik ben iemand die nooit in spreukgieter gelooft, maar ik besloot hem eens te proberen en Drigbinovia instrueerde me en liet me zien wat ik moest doen in deze zeven dagen lunch de spreuk. Ik volg alle instructies op en doe wat hij me vroeg om goed te doen. Drigbinovia zorgde ervoor dat alles goed ging en mijn vrouw zou me weer zien na het geweldige werk van Drigbonovia. Mijn vrouw belde me met een onbekend nummer en verontschuldigde zich en ze vertelde me dat ze mij en onze kinderen en mijn vrouw echt mist. En na twee dagen belde een bedrijf dat ik mijn waarderingsbrief heb ingediend, nu ben ik de manager van toonaangevend bedrijf in de VS. Ik raad je aan als je problemen hebt, stuur een bericht naar deze e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com of WhatsApp hem op +12162022709 en je krijgt het beste resultaat. Neem dingen als vanzelfsprekend aan en het zal van je worden afgenomen. Ik wens je het beste.

    BeantwoordenVerwijderen

  Niet te hachelen…   Zowel Roger als ik hebben een nasty eigenschap, die zowel voor anderen als voor onszelf lastig kan zijn. We streve...